ممکن است شما به فکر فرو روید که چنانچه فرش فانتزی سرمه ای بخرید آن را چگونه با سایر رنگ های دکوراسیون داخلی خود ست کنید؟ رنگ هایی با سایه سیاه، مانند طیفی از بنفش، سبز کله اردکی و قهوه ای مارون اگر با رنگ آبی تیره جفت شوند، به راحتی کمرنگ تر به نظر  می آیند. خوشبختانه، شما رنگ های زیادی از جمله زرد خردلی، صورتی روشن، قرمز گیلاسی و حتی طلای متالیک را پیدا خواهید کرد که به طرز شگفت آوری با رنگ سرمه ای مطابقت و هماهنگی دارند.

اگر این رنگ فرش را همراه با رنگ های سفید، طلایی، زرد، سبز و رنگ های روشن دیگر  در دیزاین داخلی فضاها استفاده کنید، ترکیب بسیار زیبا و چشمگیری پدیدار خواهد شد. در ضمن از رنگ سرمه ای در کنار رنگ قهوه ای و نارنجی و دیگر رنگ های روشن می توان استفاده کرد.

از ست های مشهور برای رنگ فرش سرمه ای می توان با مبلمان به رنگ زرد یا زرشکی یا طوسی و یا ست فرش سرمه ای با مبلمان کرم نام برد. مشهور ترین این ست رنگ فرش سرمه ای با رنگ مبلمان سفید است. ناگفته نماند رنگ فرش سرمه دارای زمینه ای از رنگ های دیگر، به راحتی با بیشتر رنگ های مبلمان و پرده ها هماهنگ می شود.
فرش سرمه ای مدرن
ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که رنگ دیوارها باید چطور باشد تا با فرش سرمه ای بیشتر هماهنگی داشته باشد؟

در جواب باید گفت معمولا فرش هایی با رنگ خنثی نظیر سرمه ای، در انتخاب رنگ دیوارپوش ها سختگیر نیست. همانگونه که قبلا هم گفته ایم برای فضاهای داخلی آپاراتمان های کوچک امروزی بهتر است رنگ دیوار ها روشن باشد تا فضای داخلی بزرکتر به نظر رسد. در ضمن می توان از رنگ های تیره مثل سرمه ای برای فرش هایی که بیشتر مورد تردد قرار میگیر نظیرد، نشیمن استفاده کرد. زیرا به دلیل تیره بودن رنگ این فرش ها کمتر لکه را را نمایان می سازد.
حتما بخوانید:  فرش گرد و استفاده از آن در دکوراسیون
نحوه ی دکوراسیون داخلی مدرن با فرش فانتزی سرمه ای چگونه است؟

برای خلق یک دکوراسیون داخلی مدرن بااستفاده از فرش فانتزی سرمه ای، می توان به راحتی از دیوارهایی به رنگ سفید استفاده نمایید. جهت جذاب تر شدن فضای داخلی محیط، از رنگ هایی با تناژهای طبیعی استفاده کنید. به این صورت که مقداری از کارهای هنری سیاه و سفید و کوسن های رنگارنگ (نظیر صورتی پاستیلی، خردلی یا آبی کم رنگ) را به محیط اضافه کنید. رنگ طلایی را وارد فضا نموده، مثلا استفاده از میزجلو مبلی با پایه طلایی و یا قاب تابلوها و هر چیز مدرنی از این رنگ، که چشم نواز و گیرا باشد.

فرش فانتزی سرمه ای طرح برجسته

فرش سرمه ای گزینه بسیار مناسب برای افرادی است، که تمایل دارند از فرشی به رنگ تیره استفاده کنند و در عین حال رنگ سرمه ای برعکس رنگ هایی نظیر مشکی سبب دلزدگی و خستگی بیننده نخواهد شد. این رنگ، با اصالت و جدیت در روح خود نوعی شکوه و جلا را به فضای داخلی شما می دهد.
قیمت فرش سرمه ای فانتزی چگونه است؟

قیمت فرش ها براساس ابعاد مساحت و اندازه آن ها و نیز تراکم و شانه شان با هم متفاوت است. به عنوان مثال فرش فانتزی ۴۰۰۲۷ سرمه ای با تراکم عرضی ۵۰۰ شانه و تراکم طولی ۲۱۰۰ که با طراحی مدرن و برجسته خود به زیبایی بافته شده است، ۷۳۰هزار تومان به فروش میرود. البته برای ابعاد متفاوت قیمت این فرش متفاوت خواهد بود. جهت اطلاعات بیشتر در زمینه فرش سرمه ای فانتزی محصولات فروشگاه عالی قاپو به سایت ما مراجعه کرده و یا از طریق تلفن موجود اطلاعات مورد نظر خود را در زمینه قیمت فرش به دست آورید.
فرش فانتزی سرمه ای طرح برجسته
فرش سرمه ای با طرح های جدید

اغلب فرش های سرمه ای فانتزی در فروشگاه عالی قاپو با طرح های مدرن و به روز، توسط دستگاه های پیشرفته تولید فرش بافته می شوند. الیاف استفاده شده در این فرش ها جزو مرغوب ترین نوع الیاف در سطح دنیا شناخته شده است. جنس نخ فرش ویکرون بوده که سبب طول عمر زیاد فرش، استحکام، ثبات رنگ، دوام لطافت، عدم پرزدهی و ضد حساسیت بودن آن شده است. این فرش های زیبا به راحتی با انواع خارجی خود نظیر فرش ترک رقابت می کند و توانسته در بازار جهانی جایگاه ویژه ای به دست آورد.

فرش فانتزی ۵۳۹۵۴ سرمه ای یکی دیگر از هزاران محصول موجود درمجموعه عالی قاپو می باشد. از مزایای این محصول طرح برجسته بودن آن است برای کسانی که به دنبال فرش با طرح برجسته هستند. فرش ۵۳۹۵۴ در پانصد شانه و با تراکم بالا و  انتخاب رنگ های زیبا خود را متمایز کرده است. قیمت مناسب و مقرون به صرفه این فرش ها در کنار کیفیت بی نظر آن ها همواره مورد پسند مشتریان عزیز و در نهایت خرید مجدد آن ها از محصولات فرش ما شده است.شما دوستان عزیز با مراجعه به سایت فروشگاه می توانید از جدید ترین طرح و مدل های متنوع فرش ماشینی سرمه ای آگاهی پیدا کنید.
حتما بخوانید:  آشنایی با فرش کلاریس تکه دوزی
فرش سرمه ای جدید
اهمیت انتخاب مناسب رنگ فرش در دکوراسیون داخلی

با استفاده از رنگ فرش به راحتی می توانید یک فضای مرده و ساکن را به فضایی زنده و پر جنب و جوش تبدیل نمایید. فرش ماشینی به رنگ سرمه ای این قابلیت را به خوبی دارد. مثلا برای اتاق نشیمن یا پذیرایی با کفپوش سرامیکی یا پارکت روشن و نیز پرده ها و مبلمان سفید رنگ؛ یک فرش سرمه ای فانتزی به خوبی دیزاین محیط اطراف خود را متحول می سازد. این رنگ بیش از پیش می تواند زیبایی اتاق شما را دو چندان کند. اغلب طراحان مدرن دکوراسیون داخلی از فرش هایی با زمینه سرمه ای برای به روز نمودن فضاها استفاده می کنند.

فرش های سرمه ای تک رنگ برای فضای اتاق خواب و آشپزخانه مناسب تر هستند و بهتر است برای پوشاندن کف سالن پذیرایی و اتاق نشیمن ازفرش های سرمه ای که با ترکیب رنگ های دیگر طراحی شده اند استفاده نمود. به هر حال رنگ سرمه ای جزو دسته رنگ هایی است که به راحتی می توان با سایر رنگ ها آن ها را ست نمود. نکته جالب که باید برای دکوراسیون داخلی مدرن فضاهای داخلی در نظر گرفت، طرح و نقش فرش است. چنانچه فرش ماشینی سرمه ای  فانتزی دارای طرح های پیچیده و شلوغ باشد، باید از مبلمان با رنگ های روشن مانند سفید، کرم، استخوانی و نهایتا شیری استفاده نمود، و برعکس از طرح های ساده و یکنواخت فرش سرمه ای می توان برای مبلمان هایی با طرح گلدار نیز استفاده نمود.
قیمت ارزان فرش فانتزی سرمه ای
سخن آخر

فرش، جزو ملزومات اساسی برای هر خانه محسوب می شود. فرش فانتزی سرمه ای به عنوان یک نمونه فرش مدرن محسوب می شود. فروشگاه فرش عالی قاپو محصولات فرش فانتزی خود با طرح های جدید به صورت برجسته و یا ساده با لیست کامل از قیمت ها در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. شما دوستان با مراجعه به سایت ما به صورت آنلاین می توانید، طرح های متنوع فرش های سرمه ای و فانتزی ما راببینید و به انتخاب بپردازید.

قیمت ارزان و مقرون به صرفه خرید اینترنتی این فرش ها با حذف هزینه های اضافی همچون واسطه ها در فروش فرش سبب شده تا فرش ما با کیفیت بسیار بالای خود و قیمتی مناسب به دست مشتری برسد. در صورت داشتن هر گونه سوال کارشناسان ما به صورت تلفنی پاسخگوی شما عزیزان خواهندبود.

شنبه 16 مرداد 1400
بؤلوملر :