همانطور که همه می دانند فرش ها نقشی کاربردی در منازل داشته و می توانند زینت بخش کف هر فضایی باشند. از سوی دیگر تاثیری که فرش در دکوراسیون دارد بر هیچکس پوشیده نیست به همین علت در انتخاب آن ها باید دقت بیشتری به خرج داد. از آنجایی که فرش های دستبافت قیمت بالایی دارند بسیاری از افراد قدرت خرید آن ها را ندارند. تولید فرش های ماشینی این مشکل را حل کرده است. فرش های جدید شبیه به فرش های دستبافت بوده و تنوع قیمت آن ها نیز بسیار بالا است. فرش 1000 شانه از این قاعده مستثنی نبوده و علاقه مندان به فرش های دستبافت می توانند طرح های متنوعی را با این شانه و تراکم خریداری نمایند.

خرید فرش 1000 شانه

اگر به دنبال خرید فرشی باکیفیت و در عین حال ارزان قیمت هستید توصیه ما به شما فرش 1000 شانه ماشینی است. این دسته از فرش های ماشینی رنج قیمتی متوسطی دارند که پرداخت آن برای اکثر افراد مقدور می باشد. امروزه فروشگاه های اینترنتی بسیاری نیز اقدام به عرضه فرش 1000 شانه کرده اند که راهی مطمئن تر برای خریدی باقیمت مناسب به شمار می رود. فروشگاه عالی قاپو یکی از این مجموعه فروشگاه ها به شمار می رود که طرح های متنوعی از فرش 1000 شانه را عرضه کرده است.

قیمت فرش 1000 شانه

مهمترین مواردی که در تعیین قیمت فرش 1000 شانه تاثیر دارد تراکم بالا و کیفیت الیاف به کار رفته در بافت و ابعاد فرش می باشد. به عنوان مثال فرش 12 متری قیمت بالاتری نسبت به فرش 6 یا 9 متری دارد. برخی از تولیدکنندگان فرش های ماشینی برای کاهش قیمت محصولات خود از الیاف پلی استر استفاده می کنند. این محصولات پس از مدتی استفاده سفت شده و کیفیت اولیه خود را از دست می دهند. آن دسته از فرش هایی که از الیاف اکریلیک هیت ست در بافت آن ها استفاده شده به دلیل کیفیت بالایی که دارند گران تر نیز می باشند.

ضخامت الیاف استفاده شده در بافت فرش می تواند در بالا رفتن قیمت فرش نیز تاثیر مستقیم داشته باشد. طرح و نقشه ای که در بافت فرش 1000 شانه وجود دارد بسیار پیچیده بوده و به همین دلیل باید تراکم آن بالا باشد. این امر می تواند در افزایش قیمت فرش نقش بسزایی داشته باشد.

ضخامت فرش 1000 شانه در مقایسه با فرش 700 شانه

پیش تر نیز گفتیم که ضخامت فرش باتوجه به شانه آن تعیین می شود. درواقع هر اندازه که ضخامت فرش ماشینی بیشتر باشد یعنی از شانه پائین تری برخوردار است. به همین خاطر فرش 700 شانه درمقایسه با فرش 1000 شانه ضخامت بیشتری دارد؛ افرادی که به دنبال خرید فرشی بادوام و لطیف و با طرحی ظریف هستند می توانند از بین مدل های متنوع فرش 1000 شانه نمونه ای را خریداری نمایند.

این مطالب هم مفید است :

ایران راگز - ایران راگز

نظرات یاداشت اصول نگهداری از فرش کلاریس - ایران راگز

آیا می دانید نوع بافت فرش 1600 شانه چیست ؟ - ایران راگز

نظرات یاداشت آیا می دانید نوع بافت فرش 1600 شانه چیست ؟ - ایران راگز

نظرات یاداشت نکات مهم هنگام انتخاب فرش آشپزخانه ( 100 % کاربردی ) و جامع - ایران راگز

راهنمای کامل انتخاب فرش برای راهرو - ایران راگز

نظرات یاداشت راهنمای کامل انتخاب فرش برای راهرو - ایران راگز

خرید فرش مدرن ماشینی برای انواع دکوراسیون - ایران راگز

نظرات یاداشت خرید فرش مدرن ماشینی برای انواع دکوراسیون - ایران راگز

اصول نگهداری از فرش کلاریس - ایران راگز

آیا می دانید نوع بافت فرش 1600 شانه چیست ؟ - ایران راگز

شنبه 13 شهریور 1400
بؤلوملر :